SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega centra www.simatik.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

www.simatik.si je spletni nakupovalni center, ki ga upravlja podjetje Simatik d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob prvem nakupu v sistemu spletne prodajalne www.simatik.si je obiskovalec avtomatično registriran in pridobi uporabniško ime, ter geslo. Istočasno obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika povezujeta z vnešenimi podatki in mu poenostavita kasnejše nakupe.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Simatik-a, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave artikla ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Načini plačila
V spletnem nakupovalnem centru www.simatik.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo po povzetju,
- z nakazilom na TRR (po ponudbi / predračunu),
- gotovinsko plačilo ob osebnem prevzemu v skladišču.
V primeru, da za določeni ali posamezni artikel vsi načini plačila niso na voljo, je to zapisano v podrobnem opisu tega artikla.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Besedilo pogodbe (naročilo) se bo shranilo pri podjetju in bo posredovano naročniku na njegov elektronski naslov ob oddaji naročila. Kasnejši vpogled v naročilo (sklenjeno pogodbo) je možen po predhodnem dogovoru oz. pismenem zahtevku na sedežu podjetja.

Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Postopek nakupa

1. Naročilo prejeto
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika.

2. Naročilo potrjeno
Najkasneje ob naslednjem pošiljanju pošiljk, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru, da je isti artikel naročilo več kupcev, kot je trenutna zaloga, se naročila obdelajo glede na čas naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano
Ponudnik blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Rok dobave
V kolikor se izbran artikel nahaja v skladišču podjetja Simatik d.o.o., bo odposlan najkasneje v roku petih delovnih dni (95% pošiljk pošljemo naslednji delovni dan, 99% pa najkasneje tretji delovni dan - podrobnosti najdete pod 'Dostava in prevzem'). V primeru, da artikla ni na zalogi, se lahko rok dobave podaljša, odvisno od dobavnih rokov proizvajalca. Dobavljivost posameznega artikla je označena ob podrobnem opisu le-tega. Ker na dobavljivost vpliva več dejavnikov (npr. izdani predračuni, ki še niso plačani), lahko podatek odstopa od dejanskega stanja. V tem primeru vas bomo obvestili.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Artikli morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložen mora biti originalni račun, garancijski list in celotna vsebina pošiljke, ter v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki je kupcu na voljo tukaj. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, računalniške igre, zgoščenke (CD), filme (DVD), knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14 dni od prejetja vrnjenega blaga. V primeru, da je bila ob nakupu obračunana nižja (pavšalna) cena stroškov pošiljanja, kot je bil dejanski strošek, prodajalec ob vračilu odšteje razliko do dejanskih stroškov, ki jih je imel ob pošiljanju.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Pomembno:
- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Simatik d.o.o., Regentova ulica 20, 2000 Maribor.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport. Priporočamo pošiljanje po Pošti Slovenije.
- Stroške pošiljanja vrnjenega blaga, vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače.

Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne artikle, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa po vnaprejšnjem dogovoru vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Garancija
Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.
Ob dobavi kupec prejme dokumentacijo, kjer so navedene dodatne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
- pošiljatelj mora biti jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Registrirane uporabnike bomo po elektronski pošti občasno obveščali o posameznih novih artiklih in o morebitnih akcijah. Če ne želite več prejemati naše elektronske pošte, nam to sporočite kot odgovor na sporočilo, ki ste ga prejeli.

Varstvo otrok
Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do artiklov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Možnost napak
V spletni trgovini www.simatik.si in spletnih straneh, ki predstavljajo artikle te spletne trgovine ter navodilih za uporabo ne izključujemo možnosti napak ob vnosu podatkov.
Prav tako so simbolične vse fotografije. Slike in opisi praviloma predstavljajo dejanske artikle, lahko pa se pojavijo manjša odstopanja, ki ne vplivajo na njihove funkcije - npr.: drugačna slika na tipki daljinskega upravljalca, priključne žice na drugi strani modula, manjša barvna odstopanja, ...

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Oddaja pritožb je možna preko kontaktnega obrazca na na spletni strani, je enostavna za uporabo in zaupna.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 

DOSTAVA

Blago naročeno v spletnem nakupovalnem centru dostavljamo s pogodbeno dostavno službo (Pošta Slovenije).

V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. O tej možnosti se posvetujte z referentom Simatik-a ali preverite pogoje na Pošti Slovenije d.o.o.

Strošek dostave plača naročnik, oz. je ta zaradi nižjih stroškov pri večini artiklov pavšalno prištet k znesku naročila.

Čas dostave
Dostava se običajno vrši v dopoldanskih urah na naslov, ki ga vnesete ob naročilu. Ob tem lahko v obrazcu vpišete, da želite dostavo na drug naslov, mi pa bomo poskrbeli, da bo vaša želja upoštevana.

Ker se dostava vrši v dopoldanskih urah, lahko blago pošljemo tudi na vaš službeni naslov ali katerokoli drugo ime ali naslov. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.

Če vas v času dostave ni doma, bo kurir Pošte Slovenije pustil sporočilo za prevzem na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.

Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Več informacij o tem najdete tukaj.

Dostava se vrši naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ob odpremi pošiljke boste prejeli obvestilo, tako da boste pošiljko pričakovali.

Poškodbe pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.


Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!